dilluns, 28 de desembre del 2009

Reflexió del seminari

Fins ara no sabia en què consistia el seminari però ara, durant aquest semestre, he après el funciomanet del seminari entre altres coses. Gràcies al Xavi, el nostre tutor, he après a valorar l’actualitat educativa en la qual quasi mai prestava atenció alhora de llegir un diari. Quan hem hagut de fer alguna exposició, sempre va bé fer-se esquemes o guions. No sabia que els esquemes fóssin tant importants però m’he n’he adonat que aquests representen gran part d’una preparació ja que, és com una guia alhora de fer les exposicions o intervencions. Personalment el seminari m’ha aportat diversos valors com per exemple a fomentar el respecte. He après a valorar i a escoltar les opinions dels altres. Sobretot aquesta assignaura m’ha ajudat a conèixer, de més a prop als quinze companys de classe. He d’agrair al seminari l’oportunitat que m’ha donat a conèixer els meus companys però en especial a la Carol amb la que ara tinc molta confiança.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada