dimecres, 30 de desembre del 2009

Per què un blog a la universitat?






Aquesta és la pregunta que em vaig fer per primer cop quan en Xavi i la Imma ens van dir que a través del blog havíem d’anar fent un diari o fer activitats el dia a dia. Mitjançant el blog de GITIC i COED he pogut trevallar virtualment, conèixer i plasmar els meus coneixemnts en un espai on mai ho hagués fet. Cada dia aprenem noves coses, i aquesta ha sigut una d’elles.
El dia en què vaig crear el meu compte a blogger, estava totalment perduda. Volia fer moltes coses però no sabia com. He estat fins a l’últim moment fent modificacions de tot.
Cal a dir, que les que els últims aspectes que ha sofert el blog, ha estat l’aplicació de la música en la qual, quan obrim un blog s’escolta automàticament una cançó i l’aplicació dl rellotge.
Amb el blog he establert un fort lligam amb la xarxa perquè he intentat abastir el meu espai personal de notícies digitals. Aicí com també webs interessant, algunes d’aquestes poden ser l’Eduwiki.
A més a més, molts professors exploren investigant les possiblitats del blog com a recurs educatiu i altres es pregunten si aquesta eina pot ser útil en entorns educatius. S’ha procurar que modifiquin les formes de comunicació que sostenen els processos d’ensenyament i aprenentatge. És una eina en la qual serveix per pensar, esciure, compartir i participar.. Totes aquestes acccions són imprescindibles per a la contrucció d’aprenentatge.La introducció dels blogs a les aules, suposa un increment de la comunicació, no només amb el professor sinó amb els altres companys de l’aula i fins i tot amb gent d’altres llocs.
Personalment, valoro ppositivament la creació d’aquest blog perquè gràcies al blog he pogut donar a conèixer els meus coneixements, establir relacions i presentar treballs en xarxa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada