dijous, 26 de novembre del 2009

Un bon mestre

UN BON MESTRE

Bé, durant tota la meva infància fins ara he tingut molts professors, uns més bons que altres. Podria dir un seguit de professors que m’han agradat i que gràcies a ells, he après molt, tant com a persona com a alumne que sóc. Òbviament, els mestres han de ser d’una manera o altre segons el curs que els hi pertoqui, i que el valor que els hi donem en aquells anys és diferent al d’ara, ja que hem crescut com a persona, la nostra maduració és superior a la de 6 anys per exemple, i les nostres perspectives són diferents respecte als anys ja passats. No és fàcil dir només un professor, ja que molts m’han aportat moltes coses i alhora diferents, però cal destacar-ne una, en aquest cas, la Dora. Ella va ser la meva professora de 1r de Batxillerat i ens donava l’assignatura d’Economia i Economia i Organització d’Empreses.

Quan la vam tindre, justament va ser l’any en què es va incorporar a l’IES Ramón Turró i Darder (Institut de Malgrat de Mar).  El primer dia de classe amb ella, tothom es queixava perquè explicava molt ràpid, era molt exigent, si algú parlava el feia fóra, etc. Mica en mica, la vem anar coneixent com a professora i a més a més com a persona. La seva metodologia va fer que a les classes TOTS estiguéssim atents, sempre hi ha alguna excepció, però el que és el més important són els resultats dels exàmens que feiem, i aquí és on es reflectia tot. Els exàmens eren difícils, però no ho eren si ho portaves tot al dia. Per exemple, si algú feia els deures de l’assignatura entre classe i classe i li surgia un dubte, la Dora sempre estava disposada a ajudar-te i a explicar-t’ho en quan pogués, encara que li treiés el seu temps lliure. D’altra banda, tots els alumnes podíem accedir al moddle(que és semblant al blink), i si volies preguntar-li alguna cosa referent a l’assignatura, li enviaves un missatge i al cap d’una hora o dos te’l contestava. En definitiva, és una professora que en el seu moment exigeix molt però que a la vegada sempre està disposada a ajudar-te i a explicar-te les coses tantes vegades com faci falta.

També puc dir, que ella va ser la meva tutora del TDR. Per tant, vaig tindre la oportunitat de conèixe-la encara més. Una excel·lent persona la veritat, sempre estava per nosaltres, a mi em trucava per avera com portava el TDR, quedàvem sovint per avançar més, en definitiva...la millor. Llàstima que a l’any següent se’n va anar, perquè li van oferir una feina millor. Doncs, em van assignar una altre professora que no tenia res a veure amb ella, però no em puc queixar perquè sempre he tingut el recolzament i l’ajuda d’elles dos. 

Actualment, la Dora ha tornat a l’IES Ramón Turró i Darder perquè a l’altre escola no es sentia gaire bé i preferia tornar a Malgrat. I ara, de tant en quant anem a l’institut a visitar-la tal i com ho va fer ella amb nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada