dijous, 26 de novembre del 2009

Seminari 14 i 15 d'Octubre

En aquesta setmana, en Xavi ens ha anat fent entrevistes en un ordre establert que va posar ell.  
Jo vaig ser la primera, així que anava amb curiositat ja que no sabia què em preguntaria. Les preguntes van ser fàcils de contestar, no eren gaire enrrabassades, així que em vaig explaiar i fins i tot ens va faltar temps, ja que portavem 20 minuts parlant i en teoria era una entrevista de 10 minuts com a màxim, però degut a que hi havia més gent darrere meu, vam tindre que tallar l’entrevista i anar més al gra. En Xavi, em va comentar els meus resultats sobre la prova de llengua catalana que vam fer amb l’Imma, i la veritat que no vaig pas malament (això és el que em va dir ell). Tot i així, m’hauré d’esforçar més per tindre uns resultats més alts.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada