dimarts, 3 de novembre del 2009

Qui ets, tu¿





     En aquesta imatge he volgut caracteritzar  l’altura d’una persona, en aquest cas, la de la Carolina. El primer cop que la vaig veure, em va cridar l’atenció la seva altura, i és per això que la meva imatge surt una cinta mètrica i òbviament la seva silueta surt en negre, perquè el seu objectiu era esbrinar qui era la persona representada, i d’aquí ve l’enunciat de l’exercici: Qui ets, tu?
     Per una banda, l’altura d’una persona fa que destaqui entre els altres, ja que, quan ets tu la més alta, és la que crida més l’atenció, i d’una forma o altre et quedes sorprès. La seva altura no és que sigui de dos metres, per dir-ho d’alguna manera, però per l’edat que té (18 anys) aquesta altura es veu en en pocs casos. Potser exagero una mica, però és el meu punt de vista. Quan li vaig preguntar per curiositat, si algun cop s’havia plantejat d’anar a alguna agència de models, ella em va respondre que moltes vegades ho havia pensat, però mai va trobar el moment. I a més a més, és primeta  amb una bona estatura, és a dir, que serviria de model. Però, cal pensar-s’ho, reflexionar abans de decidir alguna cosa. I ella abans de decidir-ho (que en el moment hagués guanyat lu seu, però en un futur no), va decidir fer una carrera i amb els estudis establerts, buscar una feina i treballar del que sempre ha volgut ser, mestre. 
D'altra banda, he volgut posar la cinta mètrica al costat de la silueta, perquè volia que representés la longitud de les metes que es proposa una persona. En aquest cas, la Carolina té uns objectius a aconseguir, i la seva força de voluntat i la seva lluita constant farà que aconsegueixi tot el que es proposi. Quan vaig parlar amb ella per primer cop, em va impactar la seva força i de la manera en què ho deia. Mica en mica, quan l’he anat coneixent, he vist  que és una persona molt agradable, lluitadora per el que vol, comprensible, segura de sí mateixa i sobretot segura del que diu. 





























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada