divendres, 2 d’octubre del 2009

Jo i les tecnologies

Em paro a pensar, i em venen un munt de records de la infantesa. Concretament, parlant de la tecnlogoia, recordo que a 1r de Primària és quan vam començar les classes d'informàtica, obviament tot era nou per nosaltres. Era una classe amb 25 ordinarods, tots ells molt gran i amb les pantalles enormes tant d'ampada com d'aprofunditat. La velocitat d'aquells aparells era molt lenta, i havies de tenir paciència perquè sinó...se't bloquejava en seguida. Durant aquells primers anys, ens posàven el programa del CLIC, per jugar-hi i a poc a poc anar passant nivells. La veritat que la classe es passava ràpid perquè era divertida. Quan vem arribar a sisè de primària, les classes ja van cambiar, perquè vem començar a fer mecanografia. Al principi pensàvem que era una tonteria, ja que veiem que era perdre el temps, però a mesura que anava passant el temps, ens vem adonar que aquells anys en què ens obligaven a fer-ne, van ser molt útils perquè a l'hora de fer treballs per ordinador ens era molt més facil, així doncs, uns avantatges que té és la rapidesa en escriure al word o a qualsevol programa d'aquest tipus.

Al cap de dos anys, les classes ja eren molt més aborrides, ja que començavem a utilitzar l'Excel. El professor a principi de curs ens donava un dossier d'unes 70 pagines en la qual teniem que anar llegint i seguint els passos per tindre resultats. A final de trimestre, el professor valorava el que havies fet, i segons això, et ficava una nota o altre. Però la veritat, és que l'Excel a hores d' ara, no el sabriem fer anar, perquè el mètode del professor no va ser el més adequat.
Avui en dia, aquests aparells han canviat, però no només els ordinadors, sinó tota la tecnologia en sí. Amb el mòbil passa el mateix. Recordo quan tenia 14 anys, vaig tenir el meu primer mobil i era gran i pesant, la pantalla gris, sense color, etc... En canvi ara, són tot el contrari, hi han mobils de diferents mides, super prims, amb color, amb internet, entre altres.

Principalment, l'internet en aquests últims anys és una eina bàsica per a mi, ja que, em puc comicar amb els altres a totes hores, ja sigui d'aquí catalunya com a la resta d'espanya, o com a altres països; puc navegar per internet coses que a mi personalment m'interessen, en definitiva, es pot fer i cercar moltissimes coses. Actualment, tinc facilitat a utilitzar les noves tecnologies, ja que, sempre estic remenant per aquí i per allà, i sempre aconsegueixo el meu objectiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada